COSIMA DANNORITZER AL PUIGVERT

L’alumnat de 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat avui de participar en un debat amb la famosa directora de reportatges Cosima Danorritzer, just arribada de Berlin.

Cosima Danorritzer és una realitzadora i guionista premiada per diferents documentals que s’han presentat a festivals i televisions d’arreu del món, on han provocat debat públic i influenciat en decisions polítiques. Ha treballat per canals de televisió com la BBC, ARTE, TVE i TVC, i és membre de l’European Film Academy.

Com a guionista i realitzadora té un interès especial en la ciència, la història, l’ecologia i l’impacte d ela tecnologia sobre la nostra societat.

Alguns dels seus documentals són: Comprar, tirar, comprar (2010),  La tragèdia electrònica (2014), Lladres de temps (2018) i Megaincendis (2019).