Construim el nostre robot

Amb el final de trimestre hem acabat també el disseny, programació i construcció d’un robot amb l’alumnat de 3r d’ESOD. La programació s’ha fet amb Arduinoblocks i s’han fet servir diversos components: la placa arduino UNO, servomotors de rotació contínua per les rodes, una matriu de leds i un sensor d’ultrasons. Aquests dispositius s’han après a programar individualment i després s’ha ajuntat per construir el robot. Cada grup l’ha personalitzat com ha volgut. Una part de l’alumnat ha construït les façanes de les cases on s’aturen els robots, així com els senyals de trànsit que fan que el robot s’aturi i giri per anar “a casa seva”.