Concurs de Sant Jordi – Fotografia & Llibre. Guanyador/es del Premi!!

CONCURS FOTOGRÀFIC I LLIBRES

Us convidem a participar en el 1r Concurs  Fotogràfic i Llibres de l’Institut Doctor Puigvert. La proposta que us fem recull diferents opcions perquè pugueu escollir la que més us agradi:

1. a) crear un #BookFace (encaixar la teva cara amb la portada del llibre)
  2. b) o simplement,  fer-te una foto amb un llibre (s’ha de veure la portada)

La fotografia pot ser individual o col·lectiva.

Es premiarà la foto més original i creativa, i podeu fer servir tots els filtres i retocs d’imatge que vulgueu!  Només cal penjar-la al Balcó del Doctor Puigvert

Bases del concurs

Comunicació: el concurs serà publicat al web del centre, Twiter i s’enviarà un missatge per Moodle a tot l’alumnat dels centre

Dates: el concurs comença dilluns dia 20/04 i finalitza dijous a les 24:00h.

Jurat: Consell directiu.

Premi: 1r Premi llibre + caixa de colors, 2n premi llibre, 3r premi llibre. El premi s’entregarà en mà quan es recuperi la normalitat.

Guanyadors del concurs de Sant Jordi

Reunit el Jurat el dia 24 d’abril s’ha estimat que tots els alumnes que van presentar les seves creacions artístiques dins de les bases del concurs seran premiats. Així els guanyadors són:  Laura Hermosa, Joan Miret, Gerard Miret, Mariona Copons, Ivan Domingo i Nil Montpart. Felicitatats!!

Poseu-vos en contacte amb els vostres tutors i proposeu-los el nom del llibre que voleu rebre quan s’acabi el confinament.

Exemples: