Aclariments per a la gestió de casos covid-19

Què fem si ens trobem en alguna situació d’un cas COVID-19?

Situació 1

El nostre fill o filla ha estat en contacte amb persona que és un cas Còvid positiu fora del centre.

Situació 2

El nostre fill o filla té simptomatologia i podria haver sospita de cas Còvid.

Dubtes: Els germans i resta de convivents també s’han de confinar? Sí, mentre no tinguem el resultat de la prova també han de quedar-se a casa els germans escolars o convivents que treballin en un centre educatiu. La resta de convivents que no treballin en cap centre escolar, no tenen indicat fer un aïllament preventiu i poden anar a treballar prenent les mesures adequades, de la mateixa manera si hi ha germans grans que no estudiïn en centres educatius. Un cop tenim els resultats en cas negatiu, els germans poden anar a l’institut, i en cas que sigui positiu el germans no poden anar al centre educatiu i han de seguir les instruccions del Departament de Salut.

Aquí trobareu més detalls i què es farà en cas que haguem de confinar un GCE. –> Aclariments per a la gestió de casos covid-19 als centres educatius

Autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius: Autoritzacio_proves_covid

I recordeu trucar a l’Institut per avisar-nos en qualsevol dels supòsits.

Moltes gràcies

Equip directiu