1r ESO – Camps d’aprenentatge (1r torn)

Els alumnes de 1r ESO ja estan instal·lats. Arribats al matí a Albanyà, hem fet una petita excursió a les Gorgues de la Muga on hem dinat. Després hem tornat al càmping, on ens hem distribuït als bungalows i hem pogut conèixer tot el que ens pot oferir. Fins i tot, hem estat amb els animalons que tenen.

Aquesta nit, ens esperen les estrelles!

P.D. Al càmping no hi ha cobertura i tenim molt poc senyal (compartim la wifi alumnes, professors i habitants del càmping), així que no podem respondre les trucades ni enviar/rebre gaire missatges. Si teniu necessitat, podeu contactar per email amb el professorat assistent a la sortida.