Happy Island al Mercat de les Flors

La setmana del 19 al 22 d’abril, alumnat de 1r de Batxillerat escènic va participar en un taller de dansa inclusiva al Mercat de les Flors.

L’objectiu del taller era treballar el llenguatge del cos i la dansa amb un grup de perfil divers. Van participar alumnat del Ins Doctor Puigvert i  professionals-ballarins del sector que acompanyaven a persones amb diversitat funcional (invidents, cadira de rodes i pluridiscapacitat).
El taller el va realitzar el director de la Companyia DANÇANDO COM A DIFERENÇA, Henrique Amoedo que presentava aquella setmana al Mercat de les Flors la peça “Happy Island” dirigida per La Ribot.

Algunes reflexions de l’alumnat participants:

“Aquest taller m’ha aportat molt. M’ha fet reflexionar que malgrat que tinguem dificultats al llarg de la nostra vida, si realment alguna cosa ens agrada de veritat pots fer-ho igualment posant el màxim de la teva part.
Gràcies per l’oportunitat d’aquesta experiència!” L. B

“Amb la meva reflexió he arribat a la conclusió que tot plegat ha estat una gran experiència que m’ha fet reflexionar molt i donar la volta a coses en les quals no acostumo a pensar. També m’ha permès conèixer noves iniciatives i persones molt boniques i interessants.
La veritat és que m’ha agradat molt i no dubtaria en tornar a apuntar-me” A.C

“Sense adonar-me tenia molts prejudicis i una “infravaloració” cap a les persones amb discapacitats, i quan vam començar el taller em vaig adonar que son igual de capaços, o sigui, ja ho sabia però d’alguna manera també m’ho negava a mi mateixa.
Fora de l’actuació m’ha agradat moltíssim poder viure aquesta experiència i treure’m els prejudicis que em quedaven en el meu fons. Ha sigut una oportunitat per a mi” A.G.

“Yo personalmente amé el taller. Fue un gustazo compartir y aprender de personas maravillosas como las que había en ese aula, se respiraba ganas de aportar y aprender y se veía desde lejos ese amor por el arte que teníamos todos”  M.D.