SOM FINALISTES EN ELS PREMIS FUNDACIÓ CERCLE D’ECONOMIA

La Fundació Cercle d’Economia entén l’educació com a un factor decisiu de desenvolupament social i cultural, equitatiu i cohesionat, plenament integrat en el model social europeu. La millora contínua de l’educació no només és un repte dels responsables polítics i dels professionals que s’hi dediquen, sinó de tota la societat i molt especialment dels sectors econòmics i socials. És per aquest motiu que van convocar el Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia destinat a fomentar especialment l’esforç dels mestres, professors i centres educatius que busquen i afavoreixen la generació del talent.

Juntament amb l’Escola Daina-Isard i l‘Institut Escola Daniel Mangrané el nostre INSTITUT ha quedat finalista. El guanyador se sabrà el 10 de juny de 2020.

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible 😀

Vídeo presentat al concurs