MATRICULA CFGM FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA

EL DIA DE LA MATRICULA PORTEU LA DOCUMENTACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ EN FORMAT PAPER

1. Recollir els impresos de matrícula disponibles a la consergeria del centre el 9 de juliol o descarregar-los en el següent enllaç

Full matrícula alumnes nous FAR 2021-2022

1. Abonar l’import per ingressar al compte corrent indicat pel centre  del material especificat al full de matriculació ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs ).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

MODEL INSTRUCCIONS PAGAMENT AMB ETIQUETES MATERIAL FARMÀCIA CURS COMPLET

3. En cas de ser major de 28 anys, o complir-los a partir del 1 de setembre del 2021, abonar l’import de l’assegurança escolar ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar: 14€).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

MODEL INSTRUCCIONS PAGAMENT AMB ETIQUETES ASSEGURANÇA 28 ANYS

4. Cal presentar a la secretaria del centre:

• Sol·licitud de matrícula.
  • Els comprovants d’haver abonat  els imports  del material  i de l’assegurança escolar

Si esteu interessats en fer-vos socis de l’AMPA  descarregueu la carta de benvinguda i seguiu les instruccions:

carta de benvinguda a les famílies 2021