Poesia i música a l’institut

DSC_1401

Els alumnes de 1r de batxillerat van organitzar un recital poètic el 14 de juny per commemorar conjuntament el centenari del naixement de Gloria Fuertes  i el 75è aniversari de la mort de Miguel Hernández. La recitació per part dels alumnes va anar acompanyada de música. Al final de la recitació els alumnes de l’optativa de teclats de 1r d’ESO van interpretar algunes peces treballades durant el curs a elecció d’ells mateixos. A l’acte hi van assistir els alumnes de 5è i 6è de Primària de l’Escola Despujol, amb la qual es coordinen activitats de lectura durant el curs.