Preinscripcions i matrícula

CURS 2026/2027

ESO

Els centres adscrits a l’institut de Celrà són: l’Escola Les Falgueres, l’Escola l’Aulet, l’Escola de Bordils i l’Escola Les Moreres.

Si voleu conèixer millor el nostre centre podeu consultar el Projecte educatiu de centre PEC (revisat 2023) i  la Carta de compromís educatiu.

L’AFA representa la veu de les famílies dins l’institut i treballa per millorar l’estada dels nostres fills en l’etapa de secundària. Actualment la seva quota d’inscripció és de 35 €. Aquest any han organitzat una extraescolar els dijous a la tarda: el Taller de teatre.

El centre també disposa dels recursos necessaris per atendre a l’escola inclusiva: l’Aula d’Acollida i el SIEI (Suport Intensiu per a l’Escolarització Inclusiva).

Quines són les dates i terminis?

La preinscripció dels alumnes als centres educatius d’ESO té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, has de tenir en compte alguns aspectes:

  • El procés de preinscripció escolar s’inicia al març i acaba amb la formalització de la matrícula, a mitjans de juny.
  • Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

 

Web de preinscripció del Departament d’Educació

Oferta inicial de places 2026/2027

Prepara la documentació

Fes la preinscripció aquí

Fes la preinscripció FORA DE TERMINI aquí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CURS 2025/2026

Llistat de sol·licituds ESO curs 2025/2026: 

Batxillerat

Quines són les dates i terminis?

La preinscripció dels alumnes als estudis de batxillerat té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis de la preinscripció, caldrà que tinguis en compte alguns aspectes:

  • El procés de preinscripció s’inicia a mitjans d’abril i acaba a finals de juny amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

Què necessito per fer la preinscripció?

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de l’alumne sol·licitant i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

Com que els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Web de preinscripció del Departament d’Educació

Oferta inicial de places 2025/2026

Fes la preinscripció aquí

Llistat de sol·licituds Batxillerat curs 2025/2026: 

CFGM Tècniques de Dansa Urbana (2025/2026)

Quines són les dates i terminis?

12 Abril al 19 de Juny Presentació de:

Enviar la documentació anterior al correu del centre o d’administració: iesdecelra@xtec.cat o administracio@iesdecelra.cat 

4 de Juny Publicació de la llista provisional admesos prova d’accés
5 al 8 Juny Reclamacions d’admissions a la prova d’accés
10 Juny Publicació de la llista definitiva admesos a la prova d’accés
26 – 27 juny Sessions preparatòries
27 juny (12h-13.30h) Prova d’accés
Per confirmar Publicació resultats provisionals prova d’accés
Per confirmar Reclamacions resultats prova d’accés
Per confirmar Publicació resultats definitius prova d’accés
08 al 12 Juliol Formalització de matrícula via formulari

  • Presentació de documentació. 
  • Presentació del resguard de pagament del curs
    • Instruccions per fer el pagament
    • Sol·licitud de fraccionament

S’enviarà el formulari al correu electrònic de la sol·licitud de preinscripció.

Per confirmar Convocatòria Setembre: Entregar documentació a secretaria (o al correu iesdecelra@xtec.cat)

  • DNI/NIE/Passaport alumne aspirant.
  • Sol·licitud d’inscripció
  • Declaració responsable de salut
  • Justificant pagament prova d’accés
Per confirmar

Publicació llista provisional admesos a la prova d’accés (Convocatòria Setembre)

Per confirmar Llista definitiva aspirant a la prova d’accés (Convocatòria Setembre)
Per confirmar Prova d’accés

L’Institut de Celrà convoca la prova específica d’accés al cicle formatiu de grau mitjà de Tècniques de dansa urbana per al curs 2025-2026 el data per confirmar a les instal·lacions de l’Escola Municipal de Dansa de Celrà (C/ Països Catalans s/n de Celrà). La segona convocatòria es farà el data per confirmar setembre del 2025 a les mateixes instal·lacions.

La preinscripció és interna. Les dates són aproximades i podrien variar una mica.