PROVA ACCÉS CFGM

Convocatòria de juny

L’Institut de Celrà convoca la prova específica d’accés al cicle formatiu de grau mitjà de Tècniques de dansa urbana per al curs 2024-2025 el 25 de juny a les instal·lacions de l’Escola Municipal de Dansa de Celrà (C/ Països Catalans s/n de Celrà).

Inscripció

Cal enviar al correu oficial del centre (iesdecelra@xtec.cat) o bé lliurar a secretaria la sol·licitud d’inscripció per a la prova d’accés.

Aquesta sol·licitud es pot presentar des del 12 d’abril i fins al 31 de maig.

Convocatòria de juny: dimarts 25 de juny de 2024.

(horari provisional)

• Hora de convocatòria per als aspirants: 10.30 hores a l’Escola Municipal de Dansa de Celrà. Es facilitarà una aula per escalfament.
  • Hora d’inici de la prova d’accés: 10.45 hores.

Els aspirants han de portar roba còmoda, calçat adequat (sabatilles esportives d’ús exclusiu per a l’aula) i aigua per fer la prova d’accés.

*En funció del nombre d’alumnes, podria ser necessari fer la prova d’accés en diferents torns i, per tant, l’horari del dia 25 podria modificar-se.

*Un cop finalitzada la convocatòria de juny i efectuada la matrícula, si el centre té places vacants farà una segona convocatòria de proves al mes de setembre de 2024, obrint un nou període d’inscripció i fent públiques les dates de les proves.

Sessions preparatòries

Es convoquen dues sessions preparatòries per a la prova d’accés, de caràcter voluntari. Es faran a l’Escola Municipal de Dansa de Celrà. Es convoca l’alumnat mitja hora abans i s’oferirà una aula d’escalfament.

• Setmana del 17-21 de juny. Els dies i hores de les sessions estan pendents de concretar.

Documentació i pagament de taxa per a la prova d’accés

Les persones aspirants han de presentar l’original del document nacional d’identitat, passaport o NIE. En qualsevol moment els membres de la comissió avaluadora poden comprovar la seva identitat. En cas de no tenir el document original o que es detecti alguna irregularitat, es pot excloure de la convocatòria la persona aspirant.

Cal presentar a la secretaria del centre (presencialment o per correu electrònic) el resguard de pagament de la inscripció abans del dia 14 de juny (setmana abans de la data en què es fan les sessions voluntàries).

Cal fer el pagament seguint les instruccions d’aquest enllaç.

‍        FULL PAGAMENT PROVA ACCÉS

Caldrà que l’aspirant presenti degudament omplerta la declaració responsable següent.

DECLARACIÓ RESPONSABLE SALUT

Contingut de la prova

La prova consta d’un exercici pràctic, per valorar les capacitats, condicions i aptituds de les persones aspirants. L’exercici és una classe impartida en el moment, que consta de tres parts: escalfament dirigit, treball dirigit al voltant de passos i enllaços d’una o més tècniques de dansa urbana entre les següents Hip hop, Breaking, Locking i/o Popping, i un estirament final.

Qualificació de la prova

Els criteris d’avaluació són:

• Col·locació i consciència corporal: Col·locació, alineació, eixos.
  • Col·locació en l’espai físic: Direccions, distància d’altres aspirants.
  • Condicions físiques per a la dansa urbana: resistència, potència, flexibilitat.
  • Coordinació, precisió en els moviments (corporal personal): Relació de les diverses parts del cos mobilitzades.
  • Musicalitat i Groove: Adaptació del moviment a la música, seguiment del tempo, seguiment del ritme i l’expressió artística d’aquesta.
  • Capacitat de resposta a les indicacions, execució d’instruccions: Comprensió de les instruccions, correcta traducció al moviment, atenció i rigor.
  • Capacitat de reacció a les correccions: atenció, disposició a l’aprenentatge.

Cada exercici de la prova es qualificarà de 0 a 10 punts. La qualificació global serà la mitjana ponderada de les puntuacions obtingudes en cada part, expressada numèricament amb un nombre sencer i dos decimals.

‍La ponderació de les diferents parts per calcular la qualificació serà com segueix:

• Col·locació i consciència corporal 10%
  • Col·locació en l’espai físic 10%
  • Condicions físiques per a la dansa urbana 10%
  • Coordinació i precisió en els moviments (corporal personal) 15%
  • Musicalitat i Groove 15%
  • Execució d’instruccions, capacitat de resposta a les indicacions 20%
  • Capacitat de reacció a les correccions 20%

La qualificació s’expressa numèricament, de 0 a 10 punts. Per superar la prova és necessària una qualificació mínima global de cinc punts.

La superació de la prova d’accés és vàlida per a l’admissió al cicle formatiu de Tècniques de dansa urbana en el curs acadèmic 2024-2025 i no suposa l’obtenció de plaça escolar.

Publicació inscripcions prova d’accés

El dimecres 5 de juny es publicarà a la web de l’Institut de Celrà el llistat provisional de persones inscrites.

Publicació de la llista definitiva el dimarts 11 de juny.

Publicació de resultats

Publicació de les qualificacions provisionals: 26/27 de juny