#BOOKFACECHALLENGE A L’INSTITUT DE CELRÀ

Les matèries de Castellà i Projectes Europeus van unir a un grup d’alumnes de 1r i 3r d’ESO per participar en un #BookfaceChallenge. L’activitat s’ha emmarcat dins del projecte eTwinning “A world without books” que, juntament amb la participació d’altres centres europeus, pretén sensibilitzar als joves sobre la importància dels llibres i la lectura.

Els alumnes van poder passar una bona estona a la biblioteca del centre buscant la millor publicació per formar part d’un repte que també gaudeix d’un gran seguiment a les xarxes socials. L’activitat va servir per acostar la lectura i la recerca de llibres des d’una vessant lúdica i va ser aprofitada per explicar el funcionament, l’ordre, les normes i els recursos d’una biblioteca. Animem a la resta d’alumnes a seguir el repte!

Us deixem un recull d’imatges del repte aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>