MOVID19 EN FAMÍLIA: EDUCACIÓ FÍSICA CONFINADA

El proper dia 15 de maig a les 19.30h, en motiu del Dia Internacional de les Famílies, hi ha programada una activitat d’educació física en família a què us convidem a participar. És un ball en família que vol ser una acció solidària que convidi a col·laborar amb el projecte d’investigació https://www.yomecorono.com/ca/.

Aquesta proposta, que es duu a terme a nivell català, compta amb una participació important de professorat d’educació física de l’Insitut de Celrà. Trobareu tota la informació a la web del COPLEFC (Col·legi de professional de l’activitat física i l’esport de Catalunya), però us detallem els aspectes més importants:

-Els alumnes hauran d’ensenyar a les seves famílies una coreografia per ballar tots junts la cançó Tot anirà bé. Gràcies a la col·laboració de Joan Dausà, Tot anirà bé https://www.youtube.com/watch?v=CAbe-Xzyspk

-Seguirem una coreografia senzilla, amb poca exigència tècnica i física. Molt inclusiva, perquè la balli tothom en un espai reduït. Gràcies a la col·laboració de la professora d’Educació Física Anna Pascual  (Col. 64.054) disposeu la coreografia complerta (clica aquí) i també un tutorial pel seu aprenentatge (clica aquí)

– El dimarts 12 de maig a les 18 h realitzarem una sessió en directe via INSTAGRAM del COPLEFC

-El divendres 15 de maig a les 19.30 h, com a mostra de la importància de les famílies com a unitats bàsiques de la societat, compartirem a les xarxes tots els vídeos i fotos del ball en família sota el #MOVID19EFenFamila i #JoEmCorono

Animeu-vos a participar-hi!

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>