DESCOBREIX-TE: LEMA DEL CURS 2019-2020

El LEMA d’aquest curs és DESCOBREIX-TE amb el sublema  Ningú no sap de què és capaç fins que ho intenta (Publius Syrus, poeta dramàtic romà, segle I aC).

La idea que va fer proposar aquest lema va ser la de potenciar la recerca de les potencialitats de cadascú, de reforçar les fortaleses i conèixer i reconèixer les debilitats. Amb activitats variades procurarem treballar el camí de l’autoconeixement, el camí de cercar o reforçar tot allò de bo que tenim i que potser desconeixem o que per diversitat de motius no acabem de saber explotar o ni tan sols mostrar, el camí per tenir curiositat per explorar, per cercar, per trobar, per investigar i per sorprendre’ns cada dia.

El curs ha quedat inaugurat i el lema DESCOBREIX-TE ja ens acompanya; un repte? Sí! El nostre repte per aquest curs. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>