INICIEM EL CURS AMB LES LLIÇONS INAUGURALS

Les lliçons inaugurals van donar el tret de sortida del curs 2018-2019 a l’Institut de Celrà. Assumpta Montellà a 1r d’ESO, Pere Cornellà a 2n i 3r d’ESO i Mercè Amich a 4t d’ESO i Batxillerat van presentar els seus estudis, la seva recerca, els àmbits laborals, etc. i, tenint ben present el lema Mou-te! que ens acompanyarà tot aquest curs, van animar els alumnes a moure’s per a la recuperació de la memòria història, a moure’s digitalment i a moure’s per canviar totes les situacions injustes.

Assumpta Montellà és llicenciada en Història Contemporània per la UAB, ha treballat en el Museu de l’exili de la Jonquera, i en el grup de Cultura ARA. Ha col·laborat de manera continuada en treballs de recerca pel Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya. És historiadora per devoció, amb passió, amb intensitat, i això fa que no sigui una historiadora convencional. 

Pere Cornellà és mestre i pedagog. Treballa a l’institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach de la Universitat de Girona. S’encarrega de temes relacionats amb la tecnologia educativa com l’ús del Moodle, la gestió dels MOCs que es fan a la UdG o la semi presentació d’alguns estudis. Ha treballat com a mestre en centres d’Educació Primària i com a professor en centres de Secundària, entre ells el de Celrà.

Mercè Amich, exalumna de l’Institut de Celrà, és politòloga especialitzada en polítiques d’inserció laboral per la UOC. Actualment, com a regidor de l’Ajuntament de Celrà lidera les Àrees de Joventut i d’Igualtat de Gènere. Ha participat en siferents moviments associatius com l’estudiantil o el feminista i creu en les persones com a motor de canvi de les situacions injustes. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>