XERRADA LITERÀRIA

El divendres 16 de desembre, a l’Ateneu de Celrà, es va fer una tertúlia literària amb en Pau Joan Hernàndez, autor de L’ombra del Stuka; hi van assistir els alumnes de 3r d’ESO.

Després d’una breu pinzellada sobre el polifacètic escriptor (professor universitari, escriptor, traductor, etc) feta pel presentador de l’acte, l’autor va començar la seva intervenció transportant-nos fins a Omaha Beach, un indret molt important per al desenvolupament de la II Guerra Mundial.

I, de mica en mica, amb les preguntes dels alumnes l’autor va anar aclarint diversos aspectes del llibre. Al final de la sessió, alguns alumnes van poder parlar amb en Pau Joan, el qual els va signar els seus llibres.
Una experiència sempre gratificant per a alumnes i escriptor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>