El dimarts 30 d’octubre, durant el segon pati, va tenir lloc la presentació del Club de Lectura Jove a la Biblioteca del nostre institut.
El Club de lectura Jove és una iniciativa impulsa per l’AMPA de l’Institut de Celrà juntament amb la bibliotecària del centre i la Biblioteca Pública de Celrà. Fruit d’aquesta coordinació neix aquest Club de lectura amb voluntat d’oferir una bona estona a tots els joves de Celrà i voltants. Cada mes es proposarà una lectura que comentarem virtualment a través de la plataforma www.quellegeixes.cat i un cop cada trimestre farem una trobada presencial, en què esperem oferir una experiència que vagi més enllà de la lectura.
Els joves poden fer les inscripcions gratuïtament tant a la biblioteca del centre com a la Biblioteca Municipal de Celrà, amb el carnet de biblioteca.
Esperem que sigui una iniciativa que us agradi, que us faci passar una bona estona i que d’ara en endavant siguem quelcom més que un club!


