MIL REVOLTS, AMB MARIA MERCÈ ROCA

El passat dilluns, vam tenir l’oportunitat de rebre la visita de Mª Mercè Roca, l’autora del llibre que hem estat llegint durant el segon trimestre, “Mil Revolts”, a l’Ateneu de Celrà. Durant la seva xerrada, vam tenir l’oportunitat d’intercanviar preguntes i respostes amb ella.

L’autora ens va oferir una visió profunda del procés de creació del llibre, compartint les seves inspiracions i els obstacles que va haver d’afrontar en el camí. A més, va estar disposada a resoldre tots els nostres dubtes i inquietuds, relacionats amb el llibre i també amb la seva pròpia trajectòria com a escriptora.

Un aspecte que va enriquir enormement la xerrada i la va convertir en una experiència molt interactiva va ser la seva capacitat per involucrar-nos en la conversa, ja que ens va encoratjar a compartir les nostres pròpies idees i opinions.

Per acabar, vam prendre consciència de com la lectura i l’escriptura són part integrant del nostre dia a dia. Mª Mercè Roca ens va mostrar que la literatura no només consisteix en llegir llibres, sinó també en crear-los i establir connexions amb els altres a través de la lectura.

Creiem que aquesta va ser una experiència d’aprenentatge extraordinària per a tots nosaltres i desitgem que es pugui repetir l’any que ve. Ens va obrir les portes a una nova perspectiva sobre la vida d’una persona que es dedica a l’escriptura de manera quotidiana.

Jana Perich, Martina Domínguez, Judit Guixeres i Àngels Isern, alumnes de 3r C.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>