Fem slime
Avui al Crèdit Variable Descobrim la química de 3r ESO toca fer slime i aquests alumnes són uns experts.
Avui al Crèdit Variable Descobrim la química de 3r ESO toca fer slime i aquests alumnes són uns experts.
“El temps és vida i és mort, foscor i llum, aigua verda i gespa negra.S´escapa però mai ens abandona.I quan el deixem de banda s´encarrega de fer-se present, deixant-nos un buit al cor, a causa del seu ressentiment per haver-lo oblidat.” Lia de la Rosa
TALLER D´ESCRIPTURA.LITERATURA UNIVERSAL BATXILLERAT. Llegeix més »
L´ Israel Cañadas, ex-alumne del nostre centre, treballa al Lung Cancer Research Foundation de Boston.Es tracta d´un dels centres més prestigiosos de lluita contra el càncer. Llegim la notícia.
Ex-alumne a Boston Llegeix més »
A l´assignatura de Cultura Audiovisual de Batxillerat ens iniciem en el món del cinema construint TRAUMÀTROPS com es feien al segle XIX, per entendre el significat de la PERSISTÈNCIA RETINIANA.
La Paula i el Marco de 2n d’ESO ens ensenyen en un vídeo com han fet tintes invisibles al laboratori. Gràcies per la informació a @pepantonvieta!
Tintes invisibles Llegeix més »
L’alumnat de Batxillerat ha pogut gaudir de l’excel.lent xerrada del Dr. Roberto Emparan, professor de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona, sobre Stephen Hawking, amb qui va tenir l’honor de col.laborar, i els forats negres i la teoria del tot. Després ens va dedicar el seu llibre, Iluminando el lado oscuro
Xerrada científica Llegeix més »
L’alumnat de 2n de BTX de Cultura Audiovisual ha realitzat cartells artístics publicitaris seguint models històrics del XIX i del XX sobre la ciutat del Prat.
Cartells artístics publicitaris sobre el Prat Llegeix més »