Ali Lmrabet ens visita.

Gràcies al PEN Català i al projecte CONNEXIONS, l’alumnat de Cultura Audiovisual ha pogut entendre la manca de llibertat d’expressió al Marroc actual amb la xerrada que els ha ofert el periodista Ali Lmrabet.

Mohamad Bitari al Dalí.

Gràcies a la col.laboració del PEN Català i al projecte de CONNEXIONS l’alumnat de Cultura Audiovisual avui ha pogut gaudir d’una excel.lent xerrada del periodista i poeta sirià Mohamad Bitari perseguit al seu país.

Taller sobre l´adolescència.

Ahir 48 persones van assistir al Taller impartit per la psicòloga Katia Velar, “L’adolescència en positiu”, activitat organitzada per l’AMPA de l’Institut Salvador Dalí i l’Ajuntament del Prat de Llobregat. Estem molt orgullosos de l’interès i l’alta participació.

Orígens del cinema

Amb els nois i les noies d’Ampliació Curricular de 2n d’ESO practiquem els orígens del cinema amb els germans Lumière: càmera fixa, sobreactuació,humor fàcil,música externa,blanc i negre…Aquí en teniu dues mostres!