Exercici de Literatura comparada, trobar les característiques de la tragèdia a partir dels arguments i els personatges de Mar i Celi Romeu i Julieta.
Aran Sierra (actor)
Com heu desenvolupat l’obra?
Llegint el llibre a la classe de literatura i cadascú interpretava a un personatge .D’on heu tret els personatges?De les obres de Romeo i Julietai de Mar i cel.
L’elecció de personatges era possible?Sí, cadascú escollia el personatge i si volia actuar o ser monitor.
Llegint el llibre a la classe de literatura i cadascú interpretava a un personatge .D’on heu tret els personatges?De les obres de Romeo i Julietai de Mar i cel.
L’elecció de personatges era possible?Sí, cadascú escollia el personatge i si volia actuar o ser monitor.
Andrea Martínez(monitora)
Quina és la funció que ha de realitzar un monitor?
Controlar al grup i dirigir-lo cap als següents punts on hi ha les diferents representacions.
Veus bona aquesta activitat proposada per la professora de literatura?
Sí, molt bona
Controlar al grup i dirigir-lo cap als següents punts on hi ha les diferents representacions.
Veus bona aquesta activitat proposada per la professora de literatura?
Sí, molt bona
Quins sentiments et transmet portar a terme aquesta activitat?
Martí Rabaneda: Diversió i nervis.
Asier Heredia: Treball en equip i companyonia.
Carla Cardona: Positivitat.
Eric Hall: Alegria i diversió.
Asier Heredia: Treball en equip i companyonia.
Carla Cardona: Positivitat.
Eric Hall: Alegria i diversió.
Quins sentiments et transmeten el personatge que has representat?
Martí Rabaneda(Cosí de Julieta): Odi.
Asier Heredia(Pare de Blanca): Racisme, que mai l’havia sentit i que no el tolero ni el toleraria per res.
Carla Cardona(Julieta): Tristesa, per el final de la parella d’amants.
Eric Hall(Romeo): El personatge es versàtil.
Carla Cardona(Julieta): Tristesa, per el final de la parella d’amants.
Eric Hall(Romeo): El personatge es versàtil.
Oscar Parada, David Martín, Yon Flores, 1r de Batxillerat