Concurs The Fonix i XVIII Prova Cangur de matemàtiques

Volem felicitar a l’alumna Marta López Álvarez de 2n de Batxillerat per haver quedat finalista en el “6è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (The Fonix 2013) organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l’Esplai.

El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives vers l’excel·lència i en el del Pla d’Impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Demà, divendres 24 de maig es realitzarà la cerimònia solemne de lliurament de diplomes i premis dels 112 guanyadors i finalistes, a la què ha estat convidada la nostra alumna. Serà acompanyada pel nostre company, Sergio de la Concepción, Cap de Departament de Llengües Estrangeres, a més d’alguns familiars que ella ha considerat.

Felicitar també a l’alumne Miquel Muñoz Ordoño de 1r de Batxillerat per haver quedat classificat entre els 100 millors alumnes del seu nivell que es van presentar el 21 de març a la XVIII Prova Cangur de matemàtiques. Li han ofert, des de la Societat Catalana de matemàtiques unes sessions gratuïtes de preparació en aquesta matèria destinades a estudiants de secundària o batxillerat que vulguin aprofundir en temes relacionats amb les proves Cangur o l’Olimpíada Matemàtica.

Moltes felicitats a tots dos!!