Exposició Ana García-Pineda a l’Espai 13

Kimberly Romero ___ [ 1r Batx. Artístic ]

El passat divendres 14 d´octubre l’alumnat de 1r de Batxillerat Artístic vam anar a l´Espai 13 de la Fundació Miró, per qui no sàpiga molt bé el que es, és un espai on s’hi presenten treballs de joves artistes d’art contemporani.

La ficción es una realidad por suceder, és el títol de l’exposició que presenta l´artista Ana Garcia-Pineda, essent una proposta on el dibuix, el text i l´àudio ocupen un paper molt important dins l´exposició, però sempre barrejant-los amb un sentit “humorístic” tot creant universos paral·lels, que ens fan reflexionar sobre la continuïtat i el trencament dels cànons de bellesa.

dsc03130 dsc03138 dsc03141

dsc03145 dsc03150 dsc03156

A la visita vam tenir l’oportunitat de poder parlar i escoltar a l’autora de les creacions, l’Ana ens va explicar i comentar totes les obres exposades, entenent i comprenent millor la seva manera de fer Art.

dsc03161 dsc03158 dsc03164

dsc03210 dsc03198 dsc03186

dsc03165 dsc03184 dsc03189

Després de l’Espai 13, l’organització ens va oferir un petit aperitiu per agafar forces i continuar amb una ràpida visita a les sales d’exposició permanent de la Fundació, on vam poder conèixer alguns detalls de l’obra de Joan Miró de la mà de Jordi Joan Clavero. Tot un dia dens d’informació per reflexionar.

dsc03221 dsc03226 dsc03233

Un cop a classe, ens dividit en grups de persones per iniciar un projecte que consisteix en, en crear una peça artística que tant pot ser textual, d’àudio, visual… convertint-se en una versió d’alguna obra de l’Ana, amb certa relació. D’aquesta manera, i a partir de diverses hores de classe i fora de classe hem hagut de donar forma a les imaginacions per culminar-les en una presentació/exposició (escollint prèviament la millor ubicació), davant de responsables de la Fundació Miró. Però això ja serà un altre part d’aquest projecte que es diu Gravitacions.