Criquet femení a ràdioactius

Mª Jesús de la Rica. ___ [ Alumnat 3r i 4t d’ESO ]

El dilluns dia 20 de març vam ser convidades a participar en una sessió de radio per parlar del nostre equip de Criquet femení. La sessió es va fer al Centre Cívic el Sortidor a les 18.30 hores. A les alumnes se’ls hi va fer una petita entrevista, d’uns 10 o 15 minuts, sobre el procés de creació de l’equip, quines dificultats han tingut, com s’organitzen per entrenar... i també com motivarien a més noies a participar i fer esport. El programa va durar 1/2 hora. Les alumnes que van participar són. Fatima, Noor i Harjot de 4t d’ESO i la Sadia de 3r d’ESO. Les alumnes van estar acompanyades de la professora Mª Jesús de la Rica.

Críquet- radioactius

Podeu escoltar-les en aquest enllaç a partir del tercer minut.