Contes en anglès de 3r a 3r

Encarna González ___ [ Alumnat 3r d’ESO ]

Des del passat mes de febrer els nostres alumnes de 3r d’ESO A i els alumnes de 3r de primària del Col·legi Sant Pere Claver participen conjuntament d’un apadrinament lector que es diu “Reading in Pairs”. L’activitat  consisteix en unes sessions de  lectura mensuals on els i les alumnes del nostre institut llegeixen contes en anglès als més petits.

img_2391 img_2392 img_2393

IMG_2395 (2) Foto1 Foto3

Els nens i nenes de l’escola estan molt contents amb els seus padrins i padrines respectius, i a més, desitgen tornar-los a veure per continuar descobrint noves històries. Aquí podeu veure unes imatges de la darrera sessió que va tenir lloc la setmana passada.

img_2376 img_2383 img_2386

Foto4 Foto6 Foto_DavidAA