2n Batxillerat Artístic al Caixa Fòrum
Ressenya d’Alejandra Anta El passat Dimecres 6 de Novembre, l’alumnat de segon de Batxillerat artístic, de l’institut Consell de Cent, vam visitar dues exposicions diferents al CaixaFòrum. Una d’elles, la primera que vam visitar, va ser sobre fotografia “Càmara i ciutat. La vida urbana en la fotografia i el cinema”. Aquesta es podrà veure fins […]
2n Batxillerat Artístic al Caixa Fòrum Llegeix més »











