Els alumnes del Consell de Cent tenen un paper protagonista el Cros Challenge de Sants-Montjuic

El passat diumenge 1 de desembre del 2019, els nostres alumnes del centre, han participat en el Cros Challenge de Sants-Montjuïc.

El Cros és una modalitat de l’atletisme que consisteix a recórrer un circuit camp a través. L’objectiu del Cros Challenge del CEEB és fomentar l’activitat física per tal que els joves puguin gaudir d’aquest esport. Està obert a totes les edats escolars des de P-3 fins al Batxillerat i per tots els alumnes de la ciutat de Barcelona, sigui del districte que sigui.

En la categoria de nois de la generació del 2004-2005, els nostres alumnes i companys van tenir un paper molt destacat. En Geremy va quedar en cinquè lloc, l’Ibrahim va quedar en setè lloc, mentre que en el grup de noies nascudes entre 2004-2005, la nostra companya Jaspreet va quedar vuitena, la Chelzia i la Phrencia van arribar en una meritòria desena i onzena posició. Estem molt orgullosos de la competició que han fet i animem a més alumnes a participar-hi en el proper Cros que es disputarà el dia 26 de gener de 2020 al districte de Les Corts.

Si voleu participar en el pròxim Cros, no dubteu en contactar amb el nostre professor d’Educació Física.