LES ROBOTS DEL CONSELL DEL CENT

Cada vegada s’utilitza més la programació i la robòtica didàctica a les classes. Està clar que aprendre a programar proporciona super-poders a les persones en la societat tecnificada actual, i les empreses cada vegada més demanen persones habituades a programar, per tant cal comprendre el… Llegeix més»

Visita al Poble Espanyol

El passat 30 d’octubre els alumnes de 2A i 2C van visitar el Poble Espanyol de Barcelona on van realitzar l’activitat del sarró, un joc de pistes que va posar a prova les seves aptituds com a detectius. Enhorabona! Al final del matí van aconseguir… Llegeix més»

PROBLEMA DEL MES DE NOVEMBRE

El policia espavilat.
Un presoner està flanquejat per 4 guàrdies a cada costat.
Coneixent la seva perillositat, el caporal de la guàrdia va decidir reforçar la vigilància.
Sense augmentar el nombre de guàrdies que rodejaven al presoner, va canviar la distribució al seu voltant per a que hi… Llegeix més»

Informació famílies

Tai i com ens marca el nou protocol covid del departament d’Ensenyament ens veiem obligats fins a nou avís a passar a l’ensenyament híbrid pels alumnes de batxillerat.
Això significa, que faran una setmana classe de forma presencial i l’altre en format online es quedaran a… Llegeix més»