Mirar, fotografiar, llegir… la ciutat! L’alumnat de 1r de batxillerat artístic fa un taller fotogràfic al CCCB.

El dimarts vam anar al CCCB a fer un taller de fotografia anomenat “Mirar, fotografiar, llegir… la ciutat” dins del programa de Fotografia en curs de l’associació A Bau A Qu, que treballem al marc de l’assignatura de Cultura Audiovisual I.

Després de recopilar vocabulari fotogràfic i reflexionat sobre les imatges que ens projectaven, vam fer quatre grups, cada grup s’encarregava de plasmar un tema: abstracte, espais buits, poètiques i en moviment.

Per fer les fotografies vam sortir al carrer per la zona del museu, disposàvem de 30 minuts per fer 15 fotos per grup. S’havia de mirar molt i decidir.
En acabar vam tornar al CCCB per seguir amb el taller i imprimir les fotos.

Un cop teníem les fotos impreses, les vam retallar i vam retallar també fragments de textos, paraules i idees, i les vam composar en algun àlbum, amb les frases i paraules relacionades amb la ciutat, creant una història.

Va ser una activitat ben interessant i interactiva, ens va servir per practicar i agafar més confiança amb els companys i entendre com es fa un projecte fotogràfic Ens encantaria repetir l’activitat.

TENIU MÉS FOTOS FOTOS AQUÍ !!!

Izel Serra i Vera Pino. Alumnes de 1r de batxillerat artístic.