UK

Alumnes de 1r Batxillerat a Anglaterra

El proper mes de juny tenim previst fer un intercanvi amb l'escola amb la qual vam treballar durant els darrers cursos al programa Comenius.

Hem establert un vincle d’amistat personal i excel·lent relació entre ambdues institucions que ens ha obert les portes de la seva escola.

Portarem 10 alumnes de 1r de Batxillerat que durant una setmana estudiaran allà i participaran de totes les activitats lectives. Dormiran a un alberg juvenil atès que allà es necessiten molts permisos per acollir alumnes a cases particulars.

Els alumnes interessats ho han de comunicar a la persona encarregada, Patricia Martínez, i al llarg del segon trimestre farem la selecció d’entre els interessats.

Patricia Martínez