Paradeta solidària

Els alumnes del PFI de l’Institut fabriquen guarniments nadalencs per vendre’ls al mercat de Castellbisbal el proper dilluns 16 de desembre. No et quedis sense el teu!!! Tots els guanys seran donats a Hipofam, entitat sense ànim de lucre dedicada a la recerca mèdica per la cura de l’hipomagnesèmia familiar.

Llista de guarniments i preus

Col·laboració EOI i Cicle formatiu

El 29 de novembre, com a part d’un cicle d’activitats del projecte EOI & FP Together, el nostre alumnat del CFGM en SMX va participar en una sèrie d’entrevistes en anglès conduïdes per professorat i alumnat voluntari de l’EOI Rubí.
Tot un èxit! Moltes gràcies a… Llegeix més»

Lliga de debat

El nostre alumnat de 1r de batxillerat s’està preparant per participar en la Lliga de Debat que organitza la Xarxa d’Universitats Lluís Vives. Aquest any el tema és aquest: “La tecnologia augmenta la felicitat?”. L’equip guanyador passarà a la següent fase amb equips d’altres centres… Llegeix més»

Visita al Cosmocaixa