L’Institut canvia el timbre per música

L’Institut de Castellbisbal ha canviat el timbre existent fins aquest curs per fragments musicals. Amb l’objectiu de contribuir a la millora de l’ambient del centre aquest nou Timbre Musical estarà dedicat cada dia a un estil de música diferent.
Els fragments musicals són molt variats, i es procura que sigui música de qualitat i d’un caràcter adequat. Les músiques són diferents cada avís. Si fem recompte: nou timbres musicals cada dia, per cinc dies a la setmana fan un total de 45 fragments que s’aniran renovant durant el curs.
Hem creat unes llistes de YouTube per cada dia de la setmana i estil de música diferent. Aquestes inclouen totes les cançons que aniran sonant durant el curs al centre.

Esperem que ho gaudiu!

Cursa contra la violència de gènere

A Educació física hem fet la Cursa contra la violència de gènere organitzada per l’Ajuntament de Castellbisbal. Cada grup surt a fer 3 km al voltant de l’Institut i al finalitzar realitzem la foto de classe a sota la lona contra la violència.

Paradeta solidària PFI

El proper dilluns 14 de desembre de 9.00 h a 14.00 h l’alumnat del PFI muntem una paradeta solidària al mercat de Castellbisbal! Vendrem productes nadalencs fets a mà per nosaltres mateixos durant tot el trimestre. Tots els beneficis, els destinarem al Banc d’Aliments del… Llegeix més»

Activitat del PFI per al 25N

L’alumnat del PFI ha estat treballant en un petit projecte en el marc de la setmana del 25 de novembre (Dia internacional contra la violència masclista). Al llarg d’aquesta setmana s’ha reflexionat a classe sobre el masclisme invisible, i s’ha volgut fer visible a través… Llegeix més»