Resultats proves DELF

Diplôme d’études en langue française (DELF)

Estem contents de poder comunicar que tots els alumnes de francès que enguany s’han presentat al DELF han estat admesos amb notes molt satisfactòries. Els alumnes pertanyien al nivell de 4t d’ESO,  i 1r i 2n de batxillerat, i s’havien presentat als nivells A2, B1 i B2.

Enhorabona nois i noies! Aquesta és la recompensa al vostre esforç i a la vostra constància. Esperem que això us motivi a mantenir l’interès en l’estudi d’aquesta llengua.

Visita als estudis de música Roca Umbert

Les alumnes de Música 4t us presentem el primer tema sortit de l’estudi de gravació, amb un recull de fotografies dels alumnes d’Educació Visual i Plàstica.
És el conegudíssim Bohemian Rhapsody, de Queen, interpretat per Meritxell Antúnez com a veu solista, Estela Álvarez a la guitarra,… Llegeix més»

Concurs d’aparadors PFI

El darrer 20 de març el PFI de l’Institut de Castellbisbal va celebrar la 5ª edició del seu concurs d’aparadors. Us deixem aquests dos vídeos que mostren tot el procés de treball: