Jornada contra la violència de gènere

Perquè no volem més violència contra les dones, perquè tenim dret a ser nenes i dones lliures, els alumnes de 1r de batxillerat vàrem col.laborar amb la cursa/caminada popular que l’Ajuntament va organitzar el passat diumenge 25N.

Taller “Reacciona i explota”

El passat dilluns 19 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO i els de Física i Química de 4t d’ESO vàrem participar al taller “Reacciona i explota”. L’Aitami, que forma part de la Càtedra de Divulgació científica i comunicació” de la Universitat de Girona, ens… Llegeix més»

Equip de mediadors i mediadores

El passat dimecres 7 de novembre ens vam reunir amb les coordinadores del servei de mediació per tal de veure’ns les cares i definir les accions que portarem a terme.
Estem il·lusionats i amb ganes de poder participar en la vida del centre, i més… Llegeix més»

Recomanació televisiva

El dimarts 30 d’octubre a les 21.55 h, al programa Sense Ficció, s’estrena el documental “Les Pal·liatives”, en el qual s’entrevista els joves participants del curtmetratge Crisàlide.
Un projecte que es va realitzar conjuntament entre l’Associació Mélies amb l’Institut Castellbisbal i l’AMPA, i amb la col·laboració… Llegeix més»