Equip de mediadors i mediadores

El passat dimecres 7 de novembre ens vam reunir amb les coordinadores del servei de mediació per tal de veure’ns les cares i definir les accions que portarem a terme.
Estem il·lusionats i amb ganes de poder participar en la vida del centre, i més concretament, en la millora de la convivència. És per això, que us animem a tot l’alumnat a utilitzar el nostre servei quan tingueu algun conflicte amb algun company del centre.

LA MEDIACIÓ ÉS UN ESPAI DE TROBADA VOLUNTÀRIA I CONFIDENCIAL ON NOSALTRES
US AJUDAREM, SENSE POSICIONAR-NOS, A RESOLDRE EL VOSTRE CONFLICTE.

Ja fa molts anys que a l’institut funciona el servei de mediació perquè creiem que el diàleg és l’única via possible per afrontar els conflictes.
Com podeu fer ús del servei de mediació?
Heu de comunicar als vostres tutors/es que voleu fer una mediació. Us posaran en contacte amb les coordinadores del servei de mediació i us assignaran dos mediadors.
Aquest any l’equip nou de mediadors som:

3r ESO 4t ESO
Mourad Munuera
Elba Torralbo
Aina Pastor
Estrella Rodríguez
Lara Rodríguez
Alba Moreno
Laura Pérez
Mireia Fernández
Joan Mañez
Oriol Muñoz
Claudia Román
Gabriel Ramírez
Irene Serrano
Adrian Morón
Mireia Díaz
Judith Hernández
Tània Arribas

Recomanació televisiva

El dimarts 30 d’octubre a les 21.55 h, al programa Sense Ficció, s’estrena el documental “Les Pal·liatives”, en el qual s’entrevista els joves participants del curtmetratge Crisàlide.
Un projecte que es va realitzar conjuntament entre l’Associació Mélies amb l’Institut Castellbisbal i l’AMPA, i amb la col·laboració… Llegeix més»

Guanyadors concurs imatge del mes

Olga Clemente (1r Batxillerat) guanya la 1a edició del Concurs de la Imatge del Mes.
A la foto, els alumnes que van participar més de tres vegades al llarg del curs 2017-2018 i que han optat, mitjançant sorteig, al premi de la Targeta BISCA (valorada amb… Llegeix més»

Reunions inici de curs

Durant la setmana que ve es faran les reunions amb les famílies dels alumnes per tutories. En aquestes reunions les famílies podran tenir un primer contacte amb els tutors, els quals transmetran totes les informacions necessàries per poder garantir un bon funcionament de curs.
El calendari… Llegeix més»