Concurs aparadors

Concurs d'aparadors

Durant aquest primer trimestre l'alumnat del Programa de Formació i Inserció (PFI) d'auxiliar de comerç i atenció al públic de l'Institut ha estat treballant en un projecte d'aparadorisme.

El projecte ha comptat amb la col·laboració dels comerços interessats del municipi i amb el suport de l'Ajuntament de Castellbisbal i l'Associació de comerciants.

El professorat del PFI agraeix la col·laboració del professors Joan Vallès, Jordi Riera i Maria José Vigueras al llarg del projecte, especialment la de Susana Freije qui s’ha ocupat de la formació de l’alumnat i del muntatge dels aparadors als comerços.

Més informació a Llegeix més…

El projecte consisteix a dissenyar i muntar, prèvia formació teòrico-pràctica, aparadors de comerços del poble per a la propera campanya de nadal per tal de proporcionar a l'alumnat un entorn d'aprenentatge significatiu fora de l'aula.

De retruc, es dinamitza el comerç local aprofitant la modalitat de PFI impartida al centre tot, publicitant els comerços en diferents canals de comunicació local, potenciant les vendes durant la campanya de nadal i oferint assessorament tècnic sobre aparadorisme.

Els comerços participants al projecte són:

Inforsoft, Calaix de l'àvia, Fet per tu, La Barretina, Calçats Bambú, Peixateria Cal Miguelín, Cafeteria Leiva i Martin’s.

Un cop han estat muntats els aparadors, tothom que vulgui, podrà participar a partir del proper 5 de desembre i fins el dia 15, visitant els comerços i votant l'aparador que més li hagi agradat.

A cada comerç hi podreu trobar una urna i el/la comerciant us facilitarà la butlleta per fer efectiva la votació. Cal recordar que es poden votar tots els comerços però una sola vegada i, s'avalua l'orginalitat, l'elaboració i l'esperit nadalenc.

Una vegada finalitzades les votacions el dia 15 de desembre es procedirà a realitzar un sorteig entre tots i totes les  votants i el guanyador serà obsequiat amb una panera a càrrec de l'Associació de comerciants. Serà el proper dia divendres 19 de desembre quan tindrà lloc el sorteig i on es farà la cloenda del projecte.

Rafa Tormos i Olga Torres, professorat PFI