Sant Jordi

D’aquí a un mes és sant Jordi, un dia ple de llibres i de roses. Però quin llibre escollim entremig d’una oferta editorial extensa? Sovint ens guiem per allò que sentim o llegim als mitjans de comunicació, però com que la maquinària promocional pot ser un xic perversa, quan és possible agafem com a referència l’opinió directa d’algun lector o alguna lectora.

A la intranet hi ha creat un espai per recomanar lectures. Hi podeu accedir des de la pestanya que hem afegit al menú horitzontal o des de Fòrums/Centre/Lectures.

Animeu-vos a recomanar llibres per Sant Jordi!

Afegiu comentaris a les recomanacions que s’hi facin si també heu llegit el llibre!

Ajudeu-nos a escollir un bon llibre!