La gestió de la disciplina

Formulari per a la gestió d’incidències

La gestió de la disciplina mitjançant un formulari a la intranet vol fer més àgil i efectiva la comunicació de les incidències i les expulsions al cap d’estudis i a tutors i tutores. L’essència del procediment és la mateixa que la del sistema tradicional, però el mitjà fa que aquell sigui més ràpid.

Per conèixer els detalls d’aquest nou procediment llegiu la notícia completa.

En el blocs de l’esquerra de la intranet n’hi ha un que té de nom Gestió de la disciplina. Aquest bloc és un desplegable on hi ha un enllaç per a cada tutoria (són com les carpetes que fins ara hi havia a la sala de guàrdia). Per fer un full d’incidència o d’expulsió cal triar la tutoria a la qual pertany l’alumne afectat, omplir els camps requerits com a obligatoris i fer clic sobre el tic verd d’Envia. El tutor i el cap d’estudis rebran a l’instant la vostra nota.

Podeu fer un seguiment de la nota des de l’enllaç Notes enviades. Així podeu saber si aquesta ja ha estat vista pel cap d’estudis i pel tutor o la tutora del grup, i si us han tramès algun missatge com a resposta des dins la mateixa nota.

Com a informació addicional sapigueu que:

• Cada tutor/a només pot veure les incidències i expulsions del seu grup. Sabrà que algú ha tramés una nota per l’avís que apareixerà al bloc Novetats que hi ha a la part superior esquerra de la intranet. També pot veure les notes des del desplegable del bloc Gestió de la disciplina.
  • Quan els tutors ja han vist la nota i li han donat el curs que hagin cregut necessari, la poden marcar com a completada.
  • Si un tutor vol posar una nota a un alumne seu, caldrà que ho faci des de Menú principal/Formularis fent clic sobre la icona que hi ha al costat del text.
  • El tutor pot fer una cerca de les notes que té un alumne determinat mitjançant l’opció Filtra que hi ha al formulari.
  • El cap d’estudis i els tutors poden enviar resposta a la persona que ha tramès la nota des del camp Resposta.
  • Cada professor/a només pot veure les notes que ell o ella ha enviat, no les dels companys.
  • La llista d’alumnes per tutoria ha estat treta del SAGA. Si detecteu algun error en aquesta llista, feu-ho saber a l’administrador de la intranet.