Salut i escola

Programa Salut i Escola

A partir del dimarts 7 d'octubre torna el Programa Salut i Escola, un programa que té per objectiu promoure els valors relacionats amb la salut dels adolescents i preveure conductes de risc que els puguin afectar.

Dins d'aquest programa tots els nois i noies que vulgueu consultar dubtes sobre la salut en l'adolescència podeu adreçar-vos a la persona professional d'aquest àmbit, que us atendrà cada dimarts dins l'horari de 10.00 h a 11.30 h. Ella mateixa es presentarà i us explicarà aquest programa a cadascuna de les tutories.

Recordeu:

Dimarts de 10.00 h a 11.30 h