COMUNICAT A LA COMUNITAT EDUCATIVA – CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ALUMNES POSTOBLIGATÒRIA.

Recentment els sindicats d'estudiants han convocat una vaga els propers dies 7 i 8 d'octubre en protesta contra la prohibició de la consulta del 9N. Els delegats dels alumnes del 1r curs del Cicle formatiu i de 1r de batxillerat han comunicat a la Direcció del centre la seva intenció d'adherir-se a la convocatòria de vaga i que per tant no vindran a l'Institut aquests dos dies, o només 1 dels dies segons el curs.

En tot cas, el centre estarà obert i totes les activitats lectives programades es faran normalment en l'horari habitual. Igualment es garantitza l'atenció a tot l'alumnat que vingui a fer classe.

LA DIRECCIÓ

LA DIRECCIÓ