Preinscripció postobligatòria

Calendari de preinscripció Batxillerat i Cicle Formatiu. Curs 2015-2016

El mes de maig s’obre el termini de preinscripció de l’alumnat de postobligatòria. Per presentar les sol·licituds corresponents cal que us adreceu a la secretaria del centre dins d’aquest horari.

El calendari de tot el procés de preinscripció i matriculació és el següent:

Període de presentació de sol·licituds Del 12 al 19 de maig
Publicació de relacions baremades de sol·licituds 27 de maig
Període de reclamacions de la llista de baremació provisional Del 28 de maig al 2 de juny
Publicació de relacions baremades definitives 5 de juny
Publicació de l’oferta final 25 de juny
Llistes definitives d’alumnes admesos 30 de juny

Període de matrícula
Període de matrícula extraordinària (alumnes de batxillerat pendents d’exàmens de setembre)

De l’1 al 8 de juliol
Del 8 a 10 de setembre

Podeu trobar més informació sobre aquest procés i també els impresos que cal omplir a la pàgina web del Departament d’Enseyament i en aquest document.