REUNIÓ FAMÍLIES PER A LA MATRÍCULA DE BATXILLERAT I FP

CONVOCATÒRIA BATXILLERAT i FP

El proper dijous 7 de maig, a les 18:30 h. es celebrarà a la Sala d’Actes de l’Institut Castellbisbal una reunió informativa adreçada a les famílies d’alumnes de 4t d’ESO que tinguin interès en fer l’any que ve el primer curs de Batxillerat o del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes al nostre Institut. Esperem retrobar-nos per poder oferir-los tota la informació sobre l’accés als ensenyaments postobligatoris.

LA DIRECCIÓ

Aquesta reunió està especialment adreçada a pares i mares d’alumnes. A l’Institut ja hem programat sessions informatives específiques destinades als alumnes dins del Pla d’Acció Tutorial en el seu horari lectiu, i per tant no cal que vinguin a aquest reunió del dijous. També farem sessions específiques, tant per als alumnes com per a les famílies, a l’IE Les Vinyes.