Mediació

Darreres notícies dels mediadors

El passat 28 d’abril trenta-nou mediadors de l’Ins. Castellbisbal vam  participar a la Trobada que els coordinadors dels tretze instituts participants han organitzat aquest curs 2009-10.

Aquesta vegada la seu ha estat el Centre Cultural de Ripollet. Allà vam coincidir 350 mediadors dels serveis de mediació dels diferents instituts, que van gaudir de l’oportunitat de conèixer altres mediadors i compartir els tallers que dinamitzaven els mateixos alumnes.

Feu clic a Notícia completa per llegir la crònica d’aquesta trobada i veure’n algunes imatges.

El passat 28 d’abril trenta-nou mediadors de l’IES Castellbisbal vam  participar a la Trobada que els coordinadors dels tretze instituts participants han organitzat aquest curs 2009-10.

Aquesta vegada la seu ha estat el Centre Cultural de Ripollet. Allà vam coincidir 350 mediadors dels serveis de mediació dels diferents instituts que van gaudir de l’oportunitat de conèixer altres mediadors i compartir els tallers que dinamitzaven els mateixos alumnes.

Nosaltres vam oferir dos tallers molt diferents abans i després de l’esmorzar conjunt:

• El taller “Iguals/diferents” en el qual amb diferents jocs es pretenia que els participants es coneguessin prou entre ells per tenir suficient confiança en els altres i portar a terme activitats plegats.
  • El taller “Namasté” en el qual es feia ioga grupal i en parelles acabant amb una relaxació final que ens va permetre unir les nostres energies. El resultat va ser que es van establir entre nosaltres relacions molt positives.

Aquest curs a la trobada s’han ofert divuit tallers, els nostres inclosos.

Us convido a veure el tríptic de la jornada si voleu saber quins tallers hi havia i en què consistien, els IES participants, les activitats…

També vam fer fotos, segur que reconeixeu alguns dels mediadors de l’IES i els professors acompanyants (Rosa B., Àngela B., i Engràcia B.).

C. Engràcia Blesa

Coordinadora del Servei de Mediació