Mediació

Trobada d’alumnat mediador 2009

El passat dimarts 28 d’abril els vint-i-dos alumnes mediadors de l’IES Castellbisbal vam participar en una trobada amb d’altres alumnes mediadors dels IES de  Rubí, Sant Cugat, Montcada, Palau-solità i Plegamans i Ripollet. Aquest any la trobada es va fer a Sant Cugat, a l’Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels.

En aquesta ocasió cadascú va poder assistir a dos tallers dels catorze que en total s’havien preparat. Els tallers eren: Iguals/diferents, La confiança, El paper del mediador, Risoteràpia, Rumorologia, Autoafirmació, Relaxa’t, Punt de vista, Jocs cooperatius, Negociació, Emociona’t, Respecte i intimitat…

Els dinamitzadors dels tallers eren alumnes de cada IES que animaven els seus companys mediadors a fer les activitats, creant un clima de gran confiança entre tots els participants. Els nostres tallers els van fer Egina Vilatimó, Sheila Macarrilla, Alba Marín, Irene Arjona, Mireia Ros i Toni Mantas.

Entremig, vam fer un esmorzar i ens vam fer fotos amb tothom. I, per acabar, vam confeccionar un gran joc de l’oca i enlairar globus al cel.

I ara esperem ja la trobada vinent!

Engràcia Blesa

Coordinadora de mediació