Concurs oratòria

L’alumna de 3r d’ESO Cristina Muelas ha guanyat el concurs d’oratòria que promou el Departament d’Educació entre tots els centres de secundària de Catalunya. Els alumnes que hi participen han de fer una exposició oral en tres llengües diferents i cada exposició ha de tenir una durada de tres minuts. La Cristina va ser proposada pel centre per representar-lo en aquest concurs i l’ha guanyat juntament amb tres estudiants més d’altres instituts. El premi que ha obtingut és una estada lingüística de quinze dies a escollir entre Anglaterra o Irlanda. Enhorabona, Cristina!

Volem recordar les altres dues alumnes que van resultar finalistes ja en edicions anteriors: Eva Sánchez Díaz-Pinto (2001/02) i Ana Delgado Pérez (2002/03).

A notícia completa trobareu el vídeo de l’exposició de la Cristina i les intervecions de les finalistes anteriors.