La intranet

Sóc alumne/a de l’IES Castellbisbal i des d’aquest curs tinc accés a la intranet del centre. Però a quins apartats tinc accés?

• A una bústia personal, des d’on pots comunicar-te amb els teus companys de centre o amb el teu tutor/a.
  • Als documents que els professors o el centre pengem per a tu.
  • Als fòrums, el de la teva tutoria, el general de tots els alumnes o el de funcionament de la intranet.
  • Als formularis, des d’on pots enviar col·laboracions a la revista del Centre.
  • Al tauler, on s’envien comunicats d’interès per a tot l’alumnat.
  • A l’agenda de sortides, on pots consultar les sortides i els tallers que hi ha programats.
  • Al Moodle, des d’on tens accés als diferents cursos disponibles.

I ara que ja saps tot el que pots veure a la intranet: entra-hi, passeja-t’hi i participa-hi! La intranet la fem entre tots!