Formularis

En el bloc Formularis que teniu al menú de l’esquerra teniu accés a una funcionalitat de la intranet que permet fer arribar anotacions al coordinador d’una àrea determinada del centre emplenant uns camps proposats.

Fent servir els formularis les persones responsables d’aquestes àrees poden organitzar-se millor, ja que reben la informació en el moment que elles trien per fer-ho, quan es connecten. Així evitem transmetre missatges en moments poc adequats o mitjançant terceres persones o retalls de paper. A més, la persona responsable del formulari pot respondre’ns des del formulari mateix.

Actualment els formularis que hi ha disponibles són els següents:

Formulari  Persona responsable

Utilitat
 Absències alumnat
 Consergeria Avisem que un alumne ha de faltar a classe un dia determinat. S’evita trucar a casa per avisar d’una absència que els pares ja ens van comunicar.
 Biblioteca  Valentí Vázquez
Encarreguem la compra de llibres per a la biblioteca.
 Canvis d’aula
 Jordi Castellví
Advertim que l’ocupació d’una aula no es correspon amb l’aulari.
 Incidències multimèdia
 Juan Carlos Susín
Avisem de les averies o desperfectes en un equip multimèdia.
 Incidències PDA
 Cecilio Rivas
Comuniquem incidències en l’assignació de grups o alumnes a la PDA.
 Manteniment  Consergeria Notifiquem desperfectes que hem observat a les instal·lacions del centre.
 Peticions informàtiques
 Josep Fernández
Comuniquem avaries en els equips informàtics o sol·licitem comprar material o instal·lar programari.