En el bloc Formularis que teniu al menú de l’esquerra teniu accés a una funcionalitat de la intranet que permet fer arribar anotacions al coordinador d’una àrea determinada del centre emplenant uns camps proposats.
Fent servir els formularis les persones responsables d’aquestes àrees poden organitzar-se millor, ja que reben la informació en el moment que elles trien per fer-ho, quan es connecten. Així evitem transmetre missatges en moments poc adequats o mitjançant terceres persones o retalls de paper. A més, la persona responsable del formulari pot respondre’ns des del formulari mateix.
Actualment els formularis que hi ha disponibles són els següents:
Formulari | Persona responsable |
Utilitat |
Absències alumnat |
Consergeria | Avisem que un alumne ha de faltar a classe un dia determinat. S’evita trucar a casa per avisar d’una absència que els pares ja ens van comunicar. |
Biblioteca | Valentí Vázquez |
Encarreguem la compra de llibres per a la biblioteca. |
Canvis d’aula |
Jordi Castellví |
Advertim que l’ocupació d’una aula no es correspon amb l’aulari. |
Incidències multimèdia |
Juan Carlos Susín |
Avisem de les averies o desperfectes en un equip multimèdia. |
Incidències PDA |
Cecilio Rivas |
Comuniquem incidències en l’assignació de grups o alumnes a la PDA. |
Manteniment | Consergeria | Notifiquem desperfectes que hem observat a les instal·lacions del centre. |
Peticions informàtiques |
Josep Fernández |
Comuniquem avaries en els equips informàtics o sol·licitem comprar material o instal·lar programari. |