Intercanvi de francès

Del dia 9 al dia 16 de desembre deu alumnes de francès de 3r ESO viatjaran a França per participar a l’intercanvi lingüístic amb el Collège Benjamin Malossanne de Saint-Jean-en-Royans. L’Aitana, l’Àlex, l’Álvaro, l’Arnau, la Bruna, la Gisela, l’Héctor, la Ivet, la Mònica i la Paula conviuran durant una setmana amb una família francesa, fet que els permetrà fer una bona immersió en aquesta llengua. A més, visitaran Lió, Romans-sur-Isère i Tournon-sur-Rhône, on podran fer una degustació de xocolata a la Cité du Chocolat de la casa Valrhona.

Aquesta activitat està organitzada conjuntament amb l’Ins. Lluis de Requesens de Molins de Rei.

alumnes_intercanvi