Carnestoltes 2013

comunitat.gif Celebració de la festa de Carnestoltes a l’Institut

El dia 8 de febrer vam celebrar a l’Institut la festa de Carnestoltes. Es van portar a terme diferents activitats com ara el concurs de pastissos, les competicions esportives i la Partida de l’Institut entre altres. Els pastissos estaven boníssims i la Partida va ser un èxit enguany conduït per uns nous presentadors, en Xavi Sabaté i en Cesc Valverde, alumnes de 3r d’ESO, i en Fidel Cano, alumne de 4t d’ESO, que ens van mostrar novament les seves qualitats a l’hora de dinamitzar un públic. Enhorabona, nois! Ens ho vam passar molt bé!

Aquí teniu algunes imatges d’aquesta jornada.