Carnestoltes

comunitat.gif Carnestoltes

Horari especial:  de 08.00 h a 13.00 h

• 08.00 h a 10.00 h. Classes normals
  • 10.00 h a 10.45 h. Pati. Inici d’activitats esportives: torneig futbol, bàsquet i tenis taula. Participació d’alumnes i professors. Sistema de competició a concretar.
  • 10.45 h. Activitats especials
  • La partida. 3ª edició del concurs al nostre centre. Èxit assegurat. Si vols passar una estona divertida, no et perdis aquesta nova edició amb sorpreses importants.
  • LAN party. Els alumnes de cicle formatiu organitzen partida online a les seves aules. Inscripcions a les tutories.
  • Sing Star. Vine i anima’t a cantar demostrant les teves qualitats.
  • Concurs de pastissos. Nova edició del tradicional concurs. Demostra les teves qualitats i deixa’ns fer un tast.
  • Let’s dance. Saps ballar? Doncs a què esperes?
  • Concurs de disfresses. No podem celebrar Carnestoltes sense aquest esdeveniment. Premi assegurat per al grup més original.