El nostre llibre digital

Els alumnes que durant el primer quadrimestre hem cursat l’optativa de còmic francobelga us convidem a veure els treballs que hem fet i que tenim exposats a la Prestatgeria digital de la XTEC, on trobareu també llibres escrits per alumnes d’altres escoles i instituts de Catalunya. El nostre llibre es diu La BD francobelga i és un recull de comentaris sobre els diferents còmics d’aquesta escola que hem llegit i treballat a classe. Hi podreu veure també el treball d’antics alumnes que van fer aquesta optativa.

Esperem que el trobeu interessant!

Autor:

Marc Blay