The Fonix 2009

2n Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya

Sis alumnes del nostre institut partiparan al 2n Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya, organitzat per International House Barcelona i per la Fundació Catalana de l’Esplai. Aquest concurs consta de tres fases eliminatòries i properament els nostres alumnes prendran part a la segona fase. Llegiu la notícia completa per conèixer els noms dels nostres representants i els detalls del concurs.

Ànims i molta sort a tots i totes!

El 2n Concurs Interescolar de Catalunya, The Fonix 2009, organitzat per International House Barcelona i per la Fundació Catalana de l’Esplai, consta de tres fases:

• Fase local: prova dins dels mateixos centres educatius.
  • Fase territorial: prova amb els representants escollits pels centres, agrupats per territoris.
  • Fase final: prova final absoluta amb els guanyadors de cada territori.

Al nostre institut han estat sel·leccionats els alumnes següents:

1r ESO: Esteve Roig

2n ESO: Marina Martínez

3r ESO: Marta Almansa

4t ESO: Sara Domènech

1r Batx: Gemma Pidelaserra

2n Batx: Jordi Sanjuan

El 7 de març es farà la prova de la fase territorial, i el 25 d’abril, la prova de la fase final absoluta.

Els alumnes que passin l’última fase optaran a premis que van des d’estades a un país de parla anglosaxona de com a mínim deu dies i estades a English Summer Camps de Catalunya fins a cursos intensius a distància d’anglès o lots de material escolar.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *