Les papallones de l’Aula Oberta

Observeu quines papallones més maques tenim a l’institut. Si voleu saber d’on vénen, llegiu la notícia completa o l’article de Punt de Trobada.

Papallones de lAula Oberta

Les papallones viuen actualment en tots els continents des dels trópics fins a les regions àrtiques. Les especies més grans i espectaculars pels seus colors viuen a les regions subtropicals. La vistositat d’algunes les ha fet famoses arreu del món. Els colors de les papallones poden tenir diferents funcions, com comuflar-se o bé espantar un depredador imitant els ulls d’un gran animal.

Se’n coneixen de moment unes 20.000 espècies, però encara en queden moltes més per descobrir com aquestes que tenim a l’IES Castellbisbal: vuit papallones fetes amb fusta, pintures, paper de diari, cola, etc. Aquestes són grans i amb uns colors esplendits i llampants. Nosaltres, els alumnes de l’Aula Oberta, n’hem imitat el vol en aquesta peça “mòbil-papallona”.

Alumnes de l’Aula Oberta