Europa i els joves: un marc comú de possibilitats

El divendres 26 d’abril, tot l’alumnat de 1r de Batxillerat ha pogut assistir a un seminari de treball de 2 h. sobre la Unió europea: l’ha impartit el prof. Joaquim Millan, director d’Eurolocal i membre del Consell català del Moviment europeu, amb el títol: “Europa: un espai comú per compartir”.

Aquesta sessió, que compta amb el suport de l’Oficina “Europe Direct” de la Universitat de Girona, ha girat al voltant de tres eixos: a) quin és l’origen i la raó de ser de la Unió europea, amb especial referència a la seva funció i al sentit que tenen els diferents “tractats” i “ampliacions”; b) quines són les principals institucions i la governança de la Unió; c) quin és el missatge i el paper que dona als joves, així com els recursos que s’hi poden trobar.

Han col·laborat com staff del seminari alguns alumnes de 1r com, per exemple, la Carla, la Júlia, l’Àlex, la Mireia i la Iria, entre d’altres. Podeu trobar aquí un àlbum de fotos.

L’alumnat ha de fer una senzilla activitat al Moodle de l’àrea de Filosofia i seguir amb la preparació de la ja properaJornada acadèmica que se celebra al voltant del Dia d’Europa, la jornada de la festa comuna dels 500 milions de ciutadans europeus.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *